Subject: 8-1/24-059/20578-1 Kanama liiklussõlme ümberehitamise ehitusloa menetlusse ja KMH algatamata jätmine - taotlus kaasamise tähtaja pikendamiseks
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 21:25:07 +0200

Tere

Olete kaasanud Saku Vallavalitsust Kanama liiklussõlme ümberehitamise
ehitusloa menetlusse ja KMH algatamata jätmisse.

Olete seejuures palunud, et esitaksime oma seisukoha või taotleksime
tähtaja pikendamist hiljemalt 12.12.2024 e-posti aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Siinkohal taotlemegi tähtaja pikendamist, et jagada teiega Saku
Vallavalitsuse projektikomisjoni seisukohta. Palun pikendada seisukoha
andmise täheaega Saku Vallavalitsuse jaoks 20.12.2024.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.